2012. február 26., vasárnap

Zöldfűszeres grillezett csirkemellcsíkok, gombával és zöldségekkel - Zoli


A csirkemellet vékony csíkokra vágtam, a gombát megmostam és elkevertem őket kb 1dl olajjal és a zöld fűszerekkel, borssal, fokhagymával. Kicsit állni hagytam. 3 nagy fej vöröshagymát megpucoltam és ujjnyi karikákra vágtam. Egy nagy tepsibe leterítettem a fűszeres gombás húst, majd a tetejére ráhalmoztam a hagymakarikákat. Alsó-felső sütésen, 200 fokon kb 1 órát sütöttem, majd ráöntöttem a zöldségkeveréket, a sütőt teljes grillre állítottam és még fél óra alatt készre sütöttem. Sütés közben párszor át kell keverni, hogy ne tapadjon le.
Köretnek bármiféle burgonya, rizs adható mellé, bár mi ezt mellőztük.
A mennyiségek tetszés szerint változtathatók és a fűszerezettség is ízlés függő:
  • 1kg csirkemell
  • 50dkg apró csiperke gomba
  • 2tk bazsalikom
  • 1tk kakukkfű
  • 1tk rozmaring
  • 4 gerezd zúzott fokhagyma
  • 1tk őrölt bors
  • 1 dl olaj
  • 3 nagy vöröshagyma
  • 1 cs szivárvány zöldségkeverék 75dkg (bármilyen keverék vagy friss zöldség használható, de ez Krisztu kedvence) Zöldségkeverék összetétele: brokkoli, karfiol, 2 féle répa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése